Кваліфікаційна категорія працівника |
Вимоги до рівня професійної підготовки
та кваліфікації працівника |
спеціаліст |
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра), раніше не атестувався
- здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами
- дотримується педагогічної етики, моралі
|
спеціаліст другої категорії |
- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
- здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
- постійно вдосконалює свій професійний рівень
- ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми
- впроваджує інноваційні технології в освітньому процесі
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
- дотримується педагогічної етики, моралі
|
спеціаліст першої категорії |
- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
- здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
- постійно вдосконалює свій професійний рівень
- ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми
- упроваджує інноваційні технології, передовий педагогічний досвід у освітньому процесі,
- використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
- уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
- уміє аргументувати свою позицію
- дотримується педагогічної етики, моралі
|
спеціаліст вищої категорії |
- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
- здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм
- володіє широким спектром стратегій навчання та виховання
- застосовує нестандартні форми організації роботи з дітьми
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
- постійно вдосконалює свій професійний рівень
- активно й ефективно застосовує та поширює у професійному середовищі інноваційні освітні методики і технології, педагогічні засоби
- упроваджує передовий педагогічний досвід у освітньому процесі
- продукує оригінальні, інноваційні ідеї
- використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
- вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу в дошкільному закладі
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту
- уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них
- уміє аргументувати свою позицію
- дотримується педагогічної етики, моралі
|