Усі вправи та ігри спочатку показуйте й виконуйте в повільному темпі, щоб усі діти мали змогу зорієнтуватися, запам’ятати текст. Важливо, щоб зміна показу відповіда¬ла тексту, який ви озвучуєте.
Рухайтеся «від простого до складного», поступово збільшуючи кількість жестів у грі, ускладнюючи коментар до тексту.
Не ставте перед дітьми декілька складних завдань одразу — скажімо, показувати рухи, одночасно вимовляючи текст. Обсяг уваги в дітей обмежений, тож завдання, яке складно виконати, може «відбити» інтерес до гри.
Виконуйте вправу разом з дітьми, демонструючи при цьому власну зацікавленість грою.
Використовуйте виразну міміку під час спільних ігор з дітьми.
Читайте текст виразно, відповідно до його змісту — то тихіше, то голосніше, то швидше, то повільніше, зупиняючись у певних місцях. Заохочуйте дітей повторюва¬ти текст разом з вами.
Поступово розучіть текст напам’ять, нехай діти вимовляють його цілком, співвідно- сячи слова з рухами.