Далі
- Діагностику музичного розвитку дітей доцільно проводити двічі на рік — у вересні та квітні. Така періодичність дасть музичнному керівникові виявити індивідуальну своєрідність музичного розвитку кожного з дітей і відповідно до цього корегувати з ними освітню роботу в дошкільному навчальному закладі.
- Результати діагностики, яку проводять на початку навчального року, мають бути спрямовані на:
* корегування (за потреби) перспективного плану, розроблення календарного плану;
* розроблення змісту індивідуальної роботи з дітьми з урахуванням усіх видів музичної діяльності;
* визначення завдань різного ступеня складності за різними видами музичної діяльності та формами організації за заняттях, тобто виокремлення завдань, які діти виконуватимуть фронтально, невеликими підгрупами, індивідуально;
* розподіл музичних занять за видами;
* приділення особливої уваги домінантним заняттям. - Результати діагностики, яку проводять у кінці навчального року, мають бути спрямовані на:
* розроблення плану індивідуальної роботи з дітьми впродовж літнього оздоровлювального періоду та проектування перспективного плану на навчальний рік;
* знаходження ефективніших та результативніших методів і прийомів роботи з дітьми, зокрема й для подолання труднощів у певному виді музичної діяльності кожної конкретної дитини;
* придбання та виготовлення необхідних музично-дидактичних ігор, посібників конкретного музичного спрямування;
* добір матеріалів для консультування педагогів та батьків з найбільш складних питань музичного виховання дітей. - Діагностику потрібно проводити у звичній для дітей обстановці, при цьому не порушуючи освітній процес. Тобто, діагностика вибувається впродовж декількох занять та поза ними: під час індивідуальної роботи з невеликою підгрупою дітей, а за потреби — з однією дитиною. Під час проведення звичайного заняття можна використати одне-три спеціальні завдання які дадуть змогу розкрити індивідуальні особливості музичного розвитку кожного з дітей. Діти сприйматимуть ці завдання як частину звичного заняття, не відчуваючи, що їх перевіряють.