Програма
№ | Зміст роботи | Термін
виконання |
Очікувані результати | |
І. Підготовчий етап (09. 2018 – 01.2019) | ||||
1. | Вивчення теоретичних засад, визначення наукового апарату дослідження; розробка концептуальних ідей експериментальної роботи; формулювання робочої гіпотези | 09.2018 – 01.2019 | Систематизація отриманих даних. Підготовка науково-методичної статті з обґрунтуванням обраного підходу | |
2. | Розроблення програми науково-теоретичної підготовки педагогів за проблемою експериментальної роботи | 09.2018 – 10.2018 | Планування спільної діяльності з обласними інститут-тами післядипломної педагогічної освіти, міськими відділами освіти, кафедрами університетів, які здійснюють підго-товку фахівців з дошкільної освіти | |
3. | Зіставлення традиційної моделі побудови освітнього процесу в групах раннього віку; вивчення потенційних можливостей суб’єктів дослідно-експериментальної роботи; підготовка навчально-методичної бази дошкільних закладів (підготовка необхідного інформаційного та наочного матеріалу за темами) | 10.2018-11.2018 | Здійснення рефлексії досвіду співпраці ЗДО з науковцями, управлінцями, кураторами з ІППО щодо науково-методичної організації та забезпечення інноваційних процесів у групах раннього віку. | |
4. | Підготовка тренінгових семінарів для педагогів груп раннього віку з проблеми дослідження. Проведення інструктажу для педагогів ДНЗ, які беруть участь в експерименті.
Нормативно-правове забезпечення експерименту |
11.2018 – 12.2018 | Проведення організаційних заходів з метою вивчення нормативно-правових документів та теоретичних основ експериментальної роботи. | |
ІІ. Діагностико-концептуальний етап (01.2019-09.2019) | ||||
5. | Розробка концепції організації особистісно зорієнтованого освітнього процесу в групах раннього віку | 01.2019 – 02.2019 | Проектування структурно-змістових і функціонально-діяльнісних ознак інноваційного освітнього процесу в групах раннього віку | |
6. | Розробка змісту особистісно зорієнтованого освітнього процесу в групах раннього віку на основі середовищної моделі, визначення його тематичної наповненості | Наукове обґрунтування способу вирішення проблеми дослідження. Моделювання системи роботи в групах раннього віку | ||
7. | Розробка навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в групах раннього віку з урахуванням середовищної моделі | 01.2019 – 09.2019 | Відбір матеріалу для інформаційної скарбнички вихователя групи раннього віку; | |
7. | Розробка критеріального та діагностичного інструментарію дослідження проблеми на різних її рівнях (організаційному, змістовому, оперативному, суб’єктному) | 01.2019 – 03.2019 | Підготовка діагностичного інструментарію, розробка критеріїв оцінювання; характеристика рівнів | |
8. | Дослідження готовності педагогів дошкільної освіти до організації особистісно зорієнтованого процесу в групах раннього віку | 03.2019 – 06.2019 | Узагальнення одержаних результатів. Підготовка статей за результатами дослідження. | |
9. | Складання соціально-психологічного портрету сучасних малюків за допомогою батьків вихованців. | 03.2019 –
06.2021 |
Узагальнення результатів кількісного та якісного аналізу отриманого експериментального матеріалу | |
10. | Розробка планування освітнього процесу в групах раннього віку на гуманістичних засадах | 03.2019 –
06.2019 |
Розробка перспективного плану освітньої роботи в групах раннього віку | |
ІІІ. Формувальний етап (09.2019-06.2021) | ||||
14. | Здійснення експериментальної перевірки висунутої гіпотези, концептуальних положень на різних рівнях організації освітньої роботи в групах раннього віку. Коригування експериментальної методики | 09.2019 –
06.2021 |
Конструювання системи освітньої роботи, націленої на особистісний розвиток у групах раннього віку | |
15. | Розроблення і впровадження інноваційної технології особистісного розвитку дітей у групах раннього віку | 09.2019 –
06.2021 |
Збагачення освітнього процесу інноваційними технологіями. | |
ІV. Контрольно-узагальнювальний етап (06.2021-12.2021) | ||||
16. | Проведення порівняльного и аналізу даних вхідної, поточної та вихідної діагностики ефективності інноваційної технології особистісного розвитку дітей у групах раннього віку | 06.2021–
12.2021 |
Узагальнення отриманих експериментальних. Позитивні зміни в організації освітнього процесу груп раннього віку ЗДО | |
17. | Підготовка посібника «Становлення і розвиток особистості на ранніх етапах онтогенезу» | 06.2021–
12.2021 |
Навчально-методичне забезпечення ОП у групах раннього віку | |
18. | Співвідношення результатів експерименту з поставленими метою та завданнями
|
09.2021 –
11.2021 |
Аналітичні висновки про результативність експерименту | |
19. | Підготовка статей для періодичних видань за підсумками проведеного експерименту; монографії, навчально-методичних посібників, методичних рекомендацій тощо
|
06.2019-
06.2021
|
Інформаційно-методичний супровід
результатів наукового пошуку |
|
20. | Презентування результатів експериментально-дослідної роботи на всеукраїнському науково-методичному семінарі | 11.2021 –
12. 2021 |
Популяризація результатів і матеріалів проведеного експерименту
|