Спонукайте дитину не сприймати все однобічно. Якщо в ролику були прояви агресії щодо людей, тварин чи предметів із метою продемонструвати «крутість», успішність, винятковість кривдника, обов’язково поговоріть про почуття, які переживає той, кого пригнічують. Це дасть змогу дитині оцінити обидва боки інциденту. Зрештою вона не буде сліпо наслідувати дії того, хто представлений у вигіднішому ракурсі.
Пропонуйте дитині шукати альтернативи. Творці реклами переважно прагнуть сформувати конкретний стереотип поведінки чи споживання продукту. Наприклад, перегляд ролика, у якому обмокують печиво в молоко, викликає у дитини бажання робити те саме. Розширюйте встановлені рамки. Розповідайте дитині, що вона сама може обирати, із чим їй смакуватиме печиво. Пограйте у пошук альтернатив. Наприклад: «У що ще можна обмокнути печиво? — У чай, у какао. — А в суп чи соус? А що можна обмокнути в суп? Навіщо продукти обмокувати в рідину?».
Проводьте бесіди на тему здорового харчування. Звертайте увагу дитини на те, що автори реклами сухариків, газованих напоїв або чипсів наголошують на модності, однак жодним словом не згадують про шкідливий вплив цих продуктів на організм.