Середа, Грудень 30, 2015

Результати:

 

Далі

5. Бесіди. 6. Читання художньої літератури. 7. Розгляд картин і бесіда за їх змістом. 8. Розповідь вихователя, повідомлення знань. 9. Демонстрування діафільмів і кінофільмів. 10. Дидактичні ігри. 11. Дидактичні вправи.Детальніше

Далі

Умови успішної роботи з формування працелюбності як базової якості особистості Найважливішою умовою організації трудової діяльності дітей є планомірне, цілеспрямоване керівництво нею з боку вихователя. Від цього залежить чітка організація праціДетальніше

Далі

На прикладі казок «Троє поросят», «Вовк і семеро козенят», « Червона Шапочка» давайте спробуємо допомогти героям вийти з складної ситуації. – Яка складна ситуація у казці «Троє поросят ?» •Детальніше

Далі

Мотиваційний модуль Вітання. Вступне слово, окреслення проблеми семінару, обгрунтування її актуальності Вправа «Мої очікування» Вправа «Мозковий штурм» Теоретичний модуль Інформаційне повідомлення «Теоретичні основи інноваційної діяльності в ДНЗ» Інформаційне повідомлення, презентаціяДетальніше

Далі

І. ЗНАЙОМСТВО 1.Створюємо « бейджики» Завдання: за 3 хвилини на аркуші паперу напишіть ім’я, яким би Ви хотіли, щоб Вас називали в групі, та накресліть будь – який символ (емблему),Детальніше

Далі

МОТИВАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ Вправа «Асоціація імені» МЕТА: встановити емоційний контакт між учас­никами групи. Кожен учасник називає своє ім’я, потім на­зиває якусь одну свою характерну рису, яка починається тією ж літерою, щоДетальніше

детальніше

детальніше

детальніше