Методичні рекомендації
Пам’ятка для вихователів
«Особливості використання народних рухливих ігор із словесним супроводом»
- Народні ігри можна класифікувати за такими групами: дидактичні, рухливі з обмеженим мовленнєвим текстом, рухливі хороводні ігри, ігри мовленнєвої спрямованості, обрядові та звичаєві ігри; ігри історичної спрямованості; ігри з відображенням трудових процесів та побуту народу.
- Народні ігри гуртові, вони об’єднують від 10-ти до 20-ти і більше дітей, їх структурна особливість дозволяє об’єднати всіх бажаючих грати.
- Народні ігри можуть проводитись у будь-якій обстановці: у помешканні й на галявині, на подвір’ї, на луках і на річці.
- Добираючи ігри, слід враховувати вік дітей, чітко визначати мету кожної гри.
ДАЛІ 01.10.2018
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Методичні прийоми, які можна використовувати для виховання працелюбності як базової якості особистості
Кожен метод і прийом повинен сприяти і набуттю знань про працю і вихованню поваги до людей праці і вихованню працелюбності. В педагогічній діяльності доцільно використовувати наступні методичні прийоми, які сприятимуть реалізації основних завдань трудового виховання та виховання працелюбності:
1. Показ вихователя.
2. Пояснення.
3. Спостереження за працею дорослих.
4. Екскурсії (в ДНЗ і за межами).
ДАЛІ 21.12.2017
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Методичні рекомендації
щодо проведення заняття з фізичної культури влітку
У теплу пору року всі заняття з фізичної культури проводяться на спортивному майданчику у першій половині дня. Для занять можна добирати практично всі фізичні вправи та ігри, які пропонує програма з фізичної культури для кожної вікової групи.
Під час проведення занять на свіжому повітрі у повній мірі використовують вправи, спрямовані на розвиток витривалості, зокрема: біг, стрибки, рухливі та спортивні ігри, естафети. Ці вправи сприяють розширенню функціональних можливостей серцево-судинної та дихальної систем, удосконаленню діяльності центральної нервової системи, а отже сприяють загальному зміцненню здоров’я та збільшенню працездатності організму.
ДАЛІ 01.06.2017
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Методичні рекомендації
“Організація та проведення свят та розваг в ДНЗ”
Однією із складових художньо-естетичного розвитку дитини є музична і театралізована діяльність. Освітньо-виховний процес залучення дітей раннього і дошкільного віку до скарбниці вітчизняного і світового музичного мистецтва в умовах ДНЗ необхідно здійснювати у різноманітних формах організації музичної діяльності.
ДАЛІ 20.04.2016
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
ПАМЯ’ТКА ДЛЯ ПЕДАГОГІВ
«ВИДИ Й ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИТЯЧОЇ ПРАЦІ»
Визначені в Базовому компоненті орієнтири формування предметно-практичної компетенції досягаються планомірним здійсненням освітніх завдань щодо розвитку, виховання, навчання дітей і змістового наповнення їхньої праці, окреслених чинними програмами. Насамперед важливо вчасно й систематично залучати вихованців до таких видів праці:
– самообслуговування;
– господарсько-побутової;
– праці в природі;
– ручної (художньої).
ДАЛІ 14.04.2016
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Пам’ятка для вихователів «Організація ігрової діяльності упродовж дня»
Пам’ятка складена відповідно Листа МОН України від 16.08.2010 року №1/9-563 «Методичні рекомендації МОН України «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного закладу»», Листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України від 26.07.2010 року №1.4\18 – 3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей у ДНЗ»
ДАЛІ 08.04.2016
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Пальчикові ігри з дітьми:
Розучування пальчикових ігор з малюками проводьте індивідуально або невелич¬кими підгрупами.
- Перед початком пальчикової гри обговоріть з дітьми її зміст, одразу при цьому від¬працювавши необхідні жести, комбінації пальців, рухи. «Познайомте» дітей з пер¬сонажем, аби вони ліпше зрозуміли потішку та зміст рухів до неї. Це не лише дасть змогу підготувати дітей до правильного виконання вправи, а й створить необхідний емоційний настрій у дитячому колективі.
ДАЛІ 12.12.2015
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ПЕДАГОГІВ «ДИНАМІЧНІ ФОРМИ РОБОТИ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ»
Щоденні колективні заняття з фізичної культури. Структура занять, зміст кожної структурної частини залежить від закономірностей працездатності організму дитини (поступовість підвищення рівня працездатності, пік і зниження). Заняття проводяться двічі на тиждень у залі, тричі — на свіжому повітрі.
Міні-заняття. Проводяться на прогулянках з однією дитиною, двома або десятьома. Це різновид самостійної діяльності, проте під пильним контролем вихователя. Проводяться міні-заняття з дітьми, у яких хороші досягнення в руховій сфері, і з тими, які відстають. Тривалість — 5— 75 хв. Під час проведення міні-занять слід дотримуватися послідовності, чергування високого та низького рівня рухової активності.
ДАЛІ 01.12.2014
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊