Проектна діяльність

нгнг

Матеріали міського освітнього проекту “Буду я природі другом”  

ДАЛІ 

ПРОЕКТ з творчості

Учасники проекту

Об’єкт пізнання

Тип проекту

ДАЛІ                                                                                                                                                 12.12.2015

 

ПРОЕКТ
дослідно-експериментальної діяльності дітей дошкільного віку
«Сам – собі синоптики»

Тривалість проекту: довготривалий
Мета проекту:
Освітня:

Соціалізуюча:

Виховна:

Характеристика проекту:
за домінуючою діяльність: творчий, дослідно-експериментальний
за тривалістю: довготривалий;
за кількістю учасників: колективний;
за характером контактів: у межах дошкільного закладу

База реалізації:
Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №13 «Купава» Сумської міської ради

Учасники та співучасники проекту: вихованці, завідувач, вихователі-методисти, вихователі, батьки.

Тип проекту:
за характером діяльності: інформаційно-дослідницький;
за змістом: природничий;

Проблема: що таке «погода» і від чого вона залежить.
Об’єкт пізнання: явища природи, погода.
Гіпотеза: процес спостереження за погодою буде цікавішим для дошкільників, якщо на території закладу, в плані маршруту екологічної стежини, обладнати елементарний метеорологічний майданчик; організація ігрової діяльності «Юні синоптики» з метою ознайомлення дітей з метеорологічними приладами і способами їх застосування на практиці.
Етапи реалізації проекту:
підготовчий;
практичний;
аналітичний.

Очікувальний результат:

ПРОЕКТ 

«КАЗКОВІ ПЕРЛИНКИ»

Тривалість проекту: 10 днів.
Мета проекту: освітня:
• поглибити знання дітей про казки, їх виникнення;
• формувати у дітей літературні та художні враження;
• стимулювати бажання використовувати в казкових сюжетах життєвий досвід;
• навчати емоційно та виразно передавати сюжет казки в іграх-драматизаціях;
• формувати емоційно-пізнавальну активність дітей;
• вчити складати план своєї діяльності для досягнення якісного кінцевого результату;
розвивальна:
• розвивати уміння визначати власну позицію;
• розвивати уміння самостійно змінювати сюжети казок, складати нові казки;
• розвивати власне бачення даної проблеми;
• розвивати самостійність та ініціативу;
• розвивати творчі здібності;
• розвивати вміння одержувати задоволення від процесу і результатів своєї діяльності;

ДАЛІ                                                                                                                                                       12.12.2015

ПРОЕКТ «Я І ВСЕСВІТ»

Тривалість проекту: 10 днів.
Мета проекту: освітня:

ДАЛІ                                                                                                                      09.02.2016