Семінари

Модеративний семінар

«Формування лідерських якостей у дошкільників через діалог у процесі активізувального спілкування»

Мета:

ДАЛІ                                                                                                                  05.10.2018

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊   

Інтерактивний семінар-практикум

«Соціальна і фінансова освіта дошкільників»

Мета:

ДАЛІ                                                                                                                    08.11.2017

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊   

Проблемний семінар

«Проблема мовленнєвої агресії в педагогічній практиці. Шляхи оптимізації мовленнєвої роботи з дошкільниками»

Мета:

ДАЛІ                                                                                                                      25.02.2016

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊   

Семінар-практикум
Інноваційна діяльність у ДНЗ

Мета: 

 ДАЛІ

                                                                                                                                                              29.12.2015

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊   

Семінар:

Профілактика жорстокого поводження з дітьми 

План семінару

1.Вступна частина. Мотиваційний модуль. Вправа «Асоціація імені»

2.Теоретичний модуль. Інформаційне повідомлення «Жорстоке поводження з дітьми та його наслідки»

4.Практично-інформаційний модуль Тренінг «Виховання любов’ю»

5.Підсумково-рефлексійний модуль. Підбиття підсумків семінару

 ДАЛІ 

10.09.2014

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊     

Семінар для педагогів з елементами тренінгу

РОЗВИВАЄМО ЗДІБНОСТІ
КОЖНОЇ ДИТИНИ

Мета. За допомогою інтерактивної форми роботи підвищувати педагогічну культуру педагогів. Сприяти гармонійному вихованню дітей, розвиткові їхніх здібностей. Зосередити увагу педагогів на унікальному поєднанні здібностей та обдарувань кожної дитини, навчати їх дбайливо ставитися до проявів дитячої індивідуальності.

ДАЛІ                                                                                                              

                                                                                                                                 09.03.3014                                       ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊