Семінари
Семінар
«Система національно – патріотичного виховання дітей дошкільного віку: пріоритети і засоби у контексті історичних викликів сучасності»
Мета: Продовжити роботу з ознайомлення педагогів з особливостями патріотичного виховання дошкільників, основними напрямами освітньої роботи з дітьми в різних вікових групах. Актуалізувати знання про нормативно – правові документи, що регламентують громадянсько – патріотичне виховання дошкільників.
21 .11. 22
Семінар- практикум
“У форматі: комп’ютерна грамотність
Мета: Формування у педагогічних працівників цифрової компетентності та вмінь з використання в освітньому процесі інформаційно – комунікаційних технологій.
17 .01 22
семінар
“ Творчість як цінністна потреба дошкільника”
Мета: визначення рис творчої особистості та умов, що заважають виявленню творчості; розвиток креативних і комунікативних здібностей учасників заняття; сприяння розвитку творчої уяви, допитливості, сміливості та гнучкості мислення. 29.11 21
Проблемний семінар
“Організаціяосвітнього процесу в групах раннього віку
з урахуванням середовищної моделі”
Мета: Підвищення кфаліфікації педагогів щодо реалізації особистісно зорієнтованого освітнього процесу в групах раннього вікут на основі середовищної моделі, визначення його тематичної наповненості.” 27 . 10.20.
Модеративний семінар
«Формування творчої особистості дитини засобами мистецтва»
Мета:
- стимуляція вироблення стратегії і тактики створення у закладі дошкільної освіти сприятливих умов для творчого розвитку дошкільника;
- розвивати художньо-креативні здібності, фантазію; відчуття кольору, форми, композиції, спостережливість, творчу уяву, образне мислення, винахідливість тощо;
- формувати уміння зображувати різні предмети, персонажів казок та явища природи в нетрадиційних техніках малювання;
- особистісну позицію як під час сприймання творів образотворчого мистецтва, так і в процесі власної творчості;
- спонукати застосовувати під час роботи з дітьми нетрадиційні техніки малювання.
ДАЛІ 17. 11.19
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Модеративний семінар
«Формування лідерських якостей у дошкільників через діалог у процесі активізувального спілкування»
Мета:
- навчати формувати лідерські якості у дошкільників;
- розширювати уявлення про дідерство та лідерські якості;
- розвивати уяву, увагу, комендний дух.
ДАЛІ 05.10.2018
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Інтерактивний семінар-практикум
«Соціальна і фінансова освіта дошкільників»
Мета:
- спонукати педагогів до впровадження в освітній процес програми соціальної і фінансової освіти дітей віком від З до 7 років «Афлатот»;
- розширювати знання педагогів щодо основних завдань, форм та методів соціальної і фінансової освіти дошкільників;
- перевіряти розуміння педагогами тлумачення ключових економічних понять;
- розвивати мислення, уяву, творчі та комунікативні здібності педагогів;
- спонукати інтерес вихователів до економічних знань.
ДАЛІ 08.11.2017
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Проблемний семінар
«Проблема мовленнєвої агресії в педагогічній практиці. Шляхи оптимізації мовленнєвої роботи з дошкільниками»
Мета:
- підвищити особисту компетентність педагогів щодо принців педагогічного спілкування з дітьми;
- надати практичну допомогу для налагодження ефективного педагогічного спілкування;
- удосконалювати аналітичні вміння педагогів;
- розвивати інтелектуально-креативний потенціал;
- сприяти формуванню особистісної активної позиції кожного учасника семінару.
ДАЛІ 25.02.2016
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Семінар-практикум
Інноваційна діяльність у ДНЗ
Мета:
- підвищити особисту компетентність педагогів щодо використання інноваційних технологій в ДНЗ;
- надати практичну допомогу щодо застосування інноваційних технологій;
- удосконалювати аналітичні вміння педагогів;
- розвивати інтелектуально-креативний потенціал;
- сприяти формуванню особистісної активної позиції кожного учасника семінару-практикуму.
29.12.2015
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Семінар:
Профілактика жорстокого поводження з дітьми
План семінару
1.Вступна частина. Мотиваційний модуль. Вправа «Асоціація імені»
2.Теоретичний модуль. Інформаційне повідомлення «Жорстоке поводження з дітьми та його наслідки»
4.Практично-інформаційний модуль Тренінг «Виховання любов’ю»
5.Підсумково-рефлексійний модуль. Підбиття підсумків семінару
10.09.2014
◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Семінар для педагогів з елементами тренінгу
РОЗВИВАЄМО ЗДІБНОСТІ
КОЖНОЇ ДИТИНИ
Мета. За допомогою інтерактивної форми роботи підвищувати педагогічну культуру педагогів. Сприяти гармонійному вихованню дітей, розвиткові їхніх здібностей. Зосередити увагу педагогів на унікальному поєднанні здібностей та обдарувань кожної дитини, навчати їх дбайливо ставитися до проявів дитячої індивідуальності.
09.03.3014 ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊